14 Ocak 2009 Çarşamba

KİM BU ARKADAŞ?

8 yorum:

Zeynep Everi dedi ki...

Alex desem mi dedim .. demişim :)

Zeynep Everi dedi ki...

Ronaldinho ya daha çok benziyor.... sebebi dişler. alex de nerede o dişleklik ;)sanırım ikinci seçimim daha yakın ve son kararım alex değil Ronaldinho.

sekerse tehlike dedi ki...

bravo doğru tahmin ikincisi doğru

Zeynep Everi dedi ki...

Oley oley yerim ben onu :))) Blogunu çok seviyorum ellerine sağlık arkadaşım :) Ben de futbol seven bir dişi olarak seninle gurur duyuyorum.

sekerse tehlike dedi ki...

ewt farkettim bende onu blogunuzu ziyaret edince gördüm ki bayağı ilgilisiniz biz de sizi takipteyiz...

stickman dedi ki...

e bu çocuğun Ronaldinho olduğu zaten 5 km geriden anlaşılır. ben yanındakini sordunuz sandım :) bi insan hiç mi değişmez yavv :)

sekerse tehlike dedi ki...

aslında ben de onu aklımdan geçirdim ama tam bi muamma onun için ronaldinho'yu seçtik.:)
ama sanrım yanındaki ölen abisi sanırım o da

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ben hemen tanıdım çocukken çekilmiş görüntülerini izlemiştim daha önce...tabi en büyük faktör dişler...:)