28 Mart 2009 Cumartesi

SEVGİLİ! SEN GİTTİĞİNDEN BERİ.........


Sevgili!

Sen gittiğinden beri, 2 dünya kupası izledim...

En son İtalyayı kupayı kucaklarken gördüm ve futbolcuların ellerinde dolaşan kupayı gördükçe, aklıma sen geldin...

Zidanın Mattaraziye attığı kafadan bir tane de sana nasip olsun istedim, ama sonra kıyamadım sana...

Sevgili!

Sen gittiğinden beri 8 şampiyonlar ligi finali gördüm ve hiç bir final bizimkisi kadar etkileyici bitmedi!

Her finalde bir tırtoluk vardı...

Sevgilim, sen gittiğinden beri PES öyle bir gelişme gösterdi ki; Ronaldo,Messi, Semih... bizim evin salonunda sanki...

Ahhhhh be sevgili!

Sen gittiğinden beri, Avrupa şampiyonaları tat vermedi.Kimse çay demlemeyince, sigaram öksüz kaldı, gittiğin günden beri sigaram hep yavandı....

Ulan kalleş sevgili, sen gittiğinden beri, u21 milli takım oyuncuları A Milli takımdan emekli oldu.

Evet sevgili! Sen gittiğinden beri, 1.ligin adı değişti, antrenör olarak kimler geldi, kimler geçti...Hani, türk sandığın HAGi vardı ya, o bile takım yönetti.Ulan sevgili sen gittiğinden beri Ümit Davala rapi bıraktı...

Senin gitmene özenen ULUSOY, isteyerek olmasada uzaklara gitti.Ama koltuğu öyle bir lanetledi ki, gelen canını verdi...Kaptan Ümit kalp kirizi geçirdi. Ağladım izlerken, hem Ümit'e, hem de senin gidişine...

Evet sevgili, sen gittiğinden beri, bir sürü futbolcu ülke değişti, bir sürü ülke rejim değişti...Ahh be sevgili,yeşil sahalara kimler indi, kimler yeşil sahalardan feragat etti! Haaa bu arada, hakan Şükür ve Sergen yorumcu oldu, Uğur dündar hala yaşlanmadı!

İşte böyle sevgili, Platini UEFA başkanı olurken, Aziz Yıldırım hala FB'nin başındaydı...

Sevgili!

Sen gittiğinden beri, KUN'un bir oğlu oldu.

Ve 'görmemişin oğlu olmuş, tutmuş çükünü koparmış' gibi bir durum oldu.

Canım sevgili!

Mektubuma son verirken, senin ve kocanın yanaklarından öper, Metin Oktay'ı rahmetle anar, Süleyman sebayı merak eder, Fatih Terim'e telefon eder, yarın ki İspanya Maçında Türkiye'ye başarılar dilerim.Zira iddiada parayı bastım bizimkilere, alırsak maçı, dayanırım kapına, o çok sevdiğin MERCEDES marka arabayla. Açarım İsmail YK dan bir parça.Dinletirim sana....

26 Mart 2009 Perşembe

LEFTER'E HEYKEL


Birkaç gün önce Ben Fenerbahçeliyim blogunda Lefter'le ilgili bir post yayınlamış ve altına gelen yorumlarda yoksa Lefter'e bir şey mi oldu diye sormuşlardı. O da bizim ülkemizde birisinin haber olması veya hatırlanması için ya ölmesi yada başına bir şey gelmesi gerektiğinden bahsetmiş ve ölmeden kendisinin heykelinin dikilmesi temennisinde bulunmuştu. Kalbi temizmiş gerçekten ki Cefakar Kanryalar'ın(ck) organizasyonuyla Lefter'in heykeli Kuşdili Parkına 3 mayıs 2009'da monte edilecekmiş. Yapanların ve düşünenlerin ellerine sağlık. Nice yıllara Ordinaryus Lefter

EDİT: Lefter heykeli için Cefakar Kanaryaların açmış olduğu internet sitesi: http://www.lefterevefa.org/

LUGANO SORUNSALI



Son 2 sezondur bedavaya elden giden Tuncay Şanlı ve Aurelio'dan sonra sezon başından beri Fenerbahçe taraftarının gitmemesi için bloglarda forumlarda ve en son tribünlerde bas bas bağırdığı Diego Lugano Milliyet'in haberine göre artık kime transfer olursa olsun bedavaya gidemeyecek. Ancak Lugano'nun bonservisi şu anda Fenerbahçe'de değil Menajeri(!) Juan Figer'in sahibi olduğu Uruguay 2. lig takımı Rentistas'ın elinde. Söylentie göre Lugano ocak ayında Rentistas'a imzayı atmış ve eğer Fenerbahçe'de kalacak olsa bile artık 2. kez bonservis ödenerek imza atacak. Artık Fenerbahçe taraftarının en sevdiği isimlerin başında gelen Lugano'da böyle bir şey yaparsa herkes herşeyi yapar. Doğrusu uyanık adam şu Figger. Aynı numaralrı daha önce Alex, Guiza, ve Maldonado için yapan Figer geçtiğimiz günlerde Nobre'nin yeni sözleşme yapması halinde kendi payını istemiş ama Demirören pek yanaşmamıştı(!). Artık Lugano'yu 5'e mi iteler 10'a mı iteler orası da onun insafına kalmış...

24 Mart 2009 Salı

3 GOL 1 MARLBORO! VAR MISIN PENALTISINA...



Basketbola merak sarmam ve kendi çapımda oynamaya başlamam lise yıllarına denk gelir. 2 yıl sonra katıldığımız bir turnuva sonrası, beni fenerbahçenin istemesine karşılık olarak babam, o yıllarda Bingöl'de çalışıyor olması yüzünden çok da kibar olmayan bir şekilde yöneticilere 'benim basketbolcu olacak oğlum yok' diyerek karşılık vermiş çok uzun yıllar sonra oğlu, yani ben, 26 yaşındayken, hala bir iş sahibi değilken, bir gece ntvsporda KOBE'nin yıllık kazancıyla ilgili haberi duyunca,' seni o zaman basketçi yapmak lazımdı' Okudun da ne oldu sanki? diyerek vicdanını rahatlatmıştı.


Benim jenerasyon KOBE BRYANT-VİNCE CARTER- ALLEN İVERSON üçgeninde döner dururdu.Tabiki bir sürü oyuncu vardı, Shaquille O'Neal hatta bir ara JORDAN sahalara dönmüştü de JORDAN'ı izleme şansı elde etmiştik.Sabaha karşı 3-4 arası yayınlanan maçları izleyip, okulda maç yorumları yapmak en büyük zevkimizdi.


Şu an çok sağlam Kobi arşivine sahip olmaktan başka, birazda basketbol bilgisi hatıra kaldı o yıllardan bana.İşte o eski KOBE arşivinde yolculuk yaparken, yeni kayıtlar arasında buldum bu videoyu....


Bayan futbol dünyasının bir numaralı ismi MARTA, ABD de top oynamaya karar verince, sponsorlar bu durumu en iyi şekilde değerlendirmek istemişler ve MARTA&KOBE buluşmasını gerçekleştirmişler.Ortaya çıkan şey, aşağıdaki videoda....


Zaten KOBE'nin çok sıkı bir BARÇA hayranı olduğunu bilmeyen yok.Hatta geçenlerde bir dergiye verdiği pozları hepimiz gördük.Futbol forması da baya yakışmıştı kerataya! Emekli olunca, belki Türkiye Liglerinden bir takımda forvet olarak top koşturur.....




video

22 Mart 2009 Pazar

Şampiyonluk şansımız sürüyor :)



Merak ediyorum bugun Bülent Korkmaz'la farklı maçları mı izledik?yada kenardan saha tozpembe mi gözüküyordu bilinmez ama galatasaray'ın şampiyon olacagına türkiye'de kendisi dışında kimse inanmıyor artık.galatasaraylı futbolcular da dahil buna.
Bugun maçtan sonra ntvspor'u açtım direk istifa haberi bekliyordum ama bülent'in degil.Adnan Polat ve ekibinin.Onlar demekki bekledigimiz kadar galatasaraylı degil.Sahaya konulan futbolun tek sorumlusu onlar.sürekli yanlış politikalarla galatasaray'ı çökerttiler.adnan polat gurur duy kurdugun takımla.sürekli bir günah keçileri var ellerinin altında kalli,ümit davala,skibbe ve şimdi bülent..takımı yönetimle beraber kuran bir teknik direktörü var galatasaray'ın.Galatasaray başkanı aralık ayı sonunda lincoln'e 20 milyon euro verseler satmam diyordu göklere cıkartıyordu brezilyalıyı haklıydı da.ilk yarıda galatasarayı sırtlayan isim lincoln'dü.ama aynı yönetim şuanda lincoln'ü küstürdüler takıma.ümit karana ve hasana yaptıkları politikayı ona da uyguluyorlar.Maçtan sonra bülent bey lincoln'un sakatlıgı oldugu için oyuna sokmadıgını iddaa ediyor.peki oleyse kadroya neden aldın ? lincoln dizim de agrım var ama oyuna alırsan elimden geleni yaparım demiş.Bu adam sakatsa kadroya almıcaksın.eger zorda kalırsam bi 20dk oynatırım diye aldıysan neden kewell'i cıkartıp mehmet güven'i alıyorsun rakip 10 kişi senin pozisyon yaratcak maçı kurtarcak bi adama ihtiyacın var hala defansif ortasaha alıyorsun.Bülent korkmaz sen galatasaray'ın sahibi degilsin teknik direktörüsün senin kişisel tutumların galatasaray'dan önce gelmez ki sen haftaiçi cok kolay kazanabilecegin maçı rakibine hediye etmişsin ama taraftarın sana küsmemiş aşırı yagmura ragmen seni desteklemeye gelmiş gerçekten bundan daha fazlasını hakediyorlardı en azından onlar için birşeyler yapmalıydınız.sakatlıklar bahane degil sahaya 11 kişi cıkıyor bu takım cıkar ve elinden geleni yapardı biz boyle gördük cok kotu oynadıgımız maçları kazanmayı bildik.gerets'in 84 puan alıp şampiyon yaptıgı kadroda messiyle ronaldo vardıda biz mi bilmioduk ?arada tek fark var bugun sahadaki 11de yenilgiden utanan üzülen arda turan dışında başka bir futbolcu yok.Hiçbiri üzerinde taşıdıgı formanın farkında degil.hepsi sene sonu gelse tatil yapsak diyor.Bülent sahada koşmuyor diye lincoln'u oynatmıyor mücadele eden topcu istiyor takımında ama nonda'nın elle tutulur ne yanı var bana acıklasın?bende bunu anlamıyorum lincoln'e mücadele etmeyi ögretsen ondan biraz daha fazlasını istesen başarılı olabilirsin.Mücadeleci futbolu bende cok begeniyorum ama futbolda teknik isimlere de ihtiyac var.Guardiola'nın messi'yi kovması gerekiyor oleyse ? ferguson'da ronaldyo'yu göndersin takımdan ne gerek var degil mi sahaya 11 tane gattuso sürelim yeter :) yanılıyormuyum arkadaşlar ?

HAT-TRİCK ŞEREFİNE STEVEN GERARD



Que sera sera melodisiyle
steve gerrard gerrard
he'll pass the ball 40 yards
he's big and he's fuckin' hard
steve gerrard gerrard

Daha bu yaşında Liverpool'da efsaneleşmiş, Kırmızı forma altında bir tek premier lig kupası kaldıramayan büyük kaptan bu gün coştu coşturdu. Sahaya takım elbise giyerek çıksa devlet memuru zannedilebilecek kadar saçına sakalına dikkat eden, takım sıkışınca bir kaptandan beklenilecek her türlü kurtarıcılığı yapabilen bir adam... Sen çok yaşa....

BİZE BÖYLE GOLLER LAZIM

Birazdan aşağıdaki videoda izleyeceğiniz golün aynısını atmayı halı saha maçınızda denemeyin.Yoksa takımın tarafından defansa çekilirsin!
video