24 Mart 2009 Salı

3 GOL 1 MARLBORO! VAR MISIN PENALTISINA...



Basketbola merak sarmam ve kendi çapımda oynamaya başlamam lise yıllarına denk gelir. 2 yıl sonra katıldığımız bir turnuva sonrası, beni fenerbahçenin istemesine karşılık olarak babam, o yıllarda Bingöl'de çalışıyor olması yüzünden çok da kibar olmayan bir şekilde yöneticilere 'benim basketbolcu olacak oğlum yok' diyerek karşılık vermiş çok uzun yıllar sonra oğlu, yani ben, 26 yaşındayken, hala bir iş sahibi değilken, bir gece ntvsporda KOBE'nin yıllık kazancıyla ilgili haberi duyunca,' seni o zaman basketçi yapmak lazımdı' Okudun da ne oldu sanki? diyerek vicdanını rahatlatmıştı.


Benim jenerasyon KOBE BRYANT-VİNCE CARTER- ALLEN İVERSON üçgeninde döner dururdu.Tabiki bir sürü oyuncu vardı, Shaquille O'Neal hatta bir ara JORDAN sahalara dönmüştü de JORDAN'ı izleme şansı elde etmiştik.Sabaha karşı 3-4 arası yayınlanan maçları izleyip, okulda maç yorumları yapmak en büyük zevkimizdi.


Şu an çok sağlam Kobi arşivine sahip olmaktan başka, birazda basketbol bilgisi hatıra kaldı o yıllardan bana.İşte o eski KOBE arşivinde yolculuk yaparken, yeni kayıtlar arasında buldum bu videoyu....


Bayan futbol dünyasının bir numaralı ismi MARTA, ABD de top oynamaya karar verince, sponsorlar bu durumu en iyi şekilde değerlendirmek istemişler ve MARTA&KOBE buluşmasını gerçekleştirmişler.Ortaya çıkan şey, aşağıdaki videoda....


Zaten KOBE'nin çok sıkı bir BARÇA hayranı olduğunu bilmeyen yok.Hatta geçenlerde bir dergiye verdiği pozları hepimiz gördük.Futbol forması da baya yakışmıştı kerataya! Emekli olunca, belki Türkiye Liglerinden bir takımda forvet olarak top koşturur.....




0 yorum: