1 Ocak 2009 Perşembe

TUSUBASA! NERDESİN LAN SEN KERATA!



Yıllardır tusubasayı arıyodum. 'Nerde ki bu velet' diye düşünüp duruyodum. Bir yerlerden karşıma çıkacağını biliyodum ama nereden çıkacaktı? Allahım delirmek üzereyim. yardım et yerabbü!

Gitmediğim halısaha maçı, izlemediğim nostalji maçları, katılmadığım turnuvalar kalmadı dünyada. Hatta, belki misafir oyuncu olarak çıkabilir diye düşündüğümden hiç bir çizgifilimi es geçmedim.

Ve mutlu sona bugün ulaştım. kerata, Alpler'de izdivaya çekilmiş. Alpler de derken, arkadaşı olan Alp değil! Dağ olan Alp. bildiğimiz Heidinin mekanı olan Alpler.

Kılık değiştirmiş! üstelik kız olmaya çalışmış.Kızdım birazcık, öfke nöbetlerim geçince kendsine sormakta faide görüyorum diye düşündüm. Soruyorum kendisine;
Nedir tusubaasa olayın senin?
Neden kaçıyorsun? allasen bi açıklama yap... lütfennn lan...

1 yorum:

Mavi Bahçe dedi ki...

Çok hoş ya:)