19 Mart 2009 Perşembe

Unutanlar için Tobias Linderoth



2007 yaz transfer döneminde gelmişti ülkemize bir süredir gündemindeydi zaten Galatasaray'ın.İnamoto saidou gibi yetersiz defansif ortasahalardan sonra ilaç olcaktı adeta sarı kırmızılılar için.
Takımda yerini buldu ve 14 maça çıktı galatasaray formasıyla 2 de gol attı.Sonra nasıl bi sakatlıksa futbol hayatı boyunca hiç ciddi sakatlık yaşamayan bu adam sahalara dönmek bilmedi.iyileşme süresi hep ertelendi.Tam iyileşti derken sakatlıgı nüksetti.Şimdi saglık durumuyla ilgili net bir açıklama yok.Yılan hikayesine döndü sahalara dönme tarihi.ben de benim gibi unutanlar için Tobias Linderoth'un boy boy fotograflarını koymak istedim.Umarım kendisini de sahalarda görmek nasip olur bizlere.

1 yorum:

karalamaca dedi ki...

GS sağlık kurlunun zararları diye bir yazı okumuştum GS libir blogda.Bu yüzden servet de almanyaya gitmiş diye duydum.Koskoca galatasarayıb böyle bir handikapı olamaz değil mi? bence olmamalı...